Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 07.08.2020. 08:58
Nabavka poljoprivrednih mašina i alata
POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA
Za nabavku, isporuku poljoprivrednih mašina i alata
Referentni broj: #WVI-FY20_585
I PREDMET ZAHTJEVA
World Vision (WV) u Bosni i Hercegovini poziva potencijalne dobavljače koji su čvrsto pozicionirani i visoko cijenjeni u svojoj industriji, koji mogu ponuditi najisplativije rješenje, uz visok kvalitet izvedbe i održivosti da podnesu ponude za nabavku i isporuku proizvoda u skladu sa specifikacijom i listom lokacija za isporuku koji su sastavni dio ovog poziva.
II PRAVO UČESTVOVANJA
Pravo učestvovanja u ovom pozivu imaju sva fizička i pravna lica koja su registrovana za obavljanje djelatnosti iz predmeta poziva.
III USLOVI
DOKUMENTI ZA PREDKVALIFIKACIJU I SADRŽAJ PONUDE:
a) Naziv i tačna adresa ponuđača
b) Potpisan i ovjeren „Supplier code of Conduct - CONFLICT OF INTEREST DISCLOSURE LETTER" (u prilogu)
c) Dokaz o registrovanoj djelatnosti
d) Poresko uvjerenje o izmirenim poreskim obavezama izdato od nadležne poreske uprave (ne starije od 3 mjeseca),
e) Ispunjen i ovjeren originalni primjerak ponude sa cijenom u koju su uključeni svi direktni i indirektni troškovi koji se odnose na ponudu (ukoliko niste PDV obveznik navesti u ponudi, te dostaviti potvrdu ili rješenje)
f) Uslovi plaćanja: U slučaju avansog plaćanja maksimalan iznos koji World Vision može platiti je 30% od ugovorene cijene nakon potpisivanja ugovora dok će plaćanje drugog dijela 70% biti uslovljeno finalnim dostavom proizvoda, ovjerenom fakturom, otpremnicom i fiskalnim računom
g) Referentna lista sa dokazom ili mogućnošću provjere
h) Izjava ponuđača da ne spada u bilo koju kategoriju nepodobnih ponuđača u skladu sa Uredbom o postupku nabavke robe, usluga i vršenju radova
i) Potpisana izjava / saglasnost da će ponuđač (ili bilo ko od direktora ili službenika) biti otvoren za provjeru podataka uključujući i WV platformu za provjeru podataka “Watch dog screening” (gdje je primjenjivo),
j) Detaljan opis i slika proizvoda koji su predmet ovog poziva.
k) Navesti relevantne garancije i tačne podatke kompanije koja obezbjeđuje servis za proizvode koji su predmet poziva.
- Finansijska ponuda će se uzeti u razmatranje samo od dobavljača koji pređu Tehničku ocjenu 60.
- Dobavljači podnose svoje prijave u formatu koji je obezbijedio WV sa cijenom izraženom u KM-ovima, sa uračunatom dostavom i važećim stopama poreza te ista mora biti ovjerena pečatom.
- Popunjavanje zadate tabele je obavezno ukoliko dobavljači žele da budu razmotreni za poslovnu saradnju sa WV u Bosni i Hercegovini.
Minimalan vremenski period važnosti ponude koji je ponuđač dužan obezbijediti je 90 dana.
IV VREMENSKI OKVIR I ROK ZA ISPORUKU:
Sukcesivno prema dinamici poručioca, a najdalje do 30 septembra 2020.god.
V ROK I PROCEDURA ZA DOSTAVLJANJE PONUDA
Ponude se dostavljaju u zapečaćenim kovertama na adresu World Vision BiH,: Zvornička 9, 71 000 Sarajevo i to u dvije odvojene zatvorene i obilježene koverte (jedna koverta treba da sadrži isprintanu tehničku ponudu (opise i specifikaciju proizvoda) zajedno sa popratnom dokumentacijom iz uslova za predkfalikaciju sa naznakom Tehnička ponuda, navesti referentni broj #WVI-FY20_585 i adresu ponuđača.
Druga koverta treba da sadrži isključivo finansijsku ponudu sa naznakom finansijska ponuda. Ukupan iznos Finansijske ponude treba da uključuje sve direktne i indirektne troškove koji se odnose na ponudu) sa naznakom:
Ponuda za poziv br. RFP # #WVI-FY20_585 Za nabavku i isporuku poljoprivrednih mašina i alata- "NE OTVARAJ SA TEHNIČKOM PONUDOM"
Ponude je moguće dostaviti i putem emaila primjenjujući isti princip odvojenih ponuda kako slijedi: jedan email koji će sadržavati tehničku ponudu (opise i specifikaciju proizvoda) zajedno sa popratnom dokumentacijom iz uslova za predkfalikaciju sa naznakom Tehnička ponuda, navesti referentni broj #WVI-FY20_585
Drugi email treba da sadrži isključivo finansijsku ponudu sa naznakom finansijska ponuda. Ukupan iznos Finansijske ponude treba da uključuje sve direktne i indirektne troškove koji se odnose na ponudu) sa naznakom: Ponuda za poziv br. RFP # #WVI-FY20_585 Za nabavku i isporuku poljoprivrednih mašina i alata-
Skeniranu originalnu dokumentaciju (Obavezan format ponude je PDF) je moguće dostaviti putem emaila na: wvbih_tenderi@wvi.org
- Tehnička ponuda ne smije sadržavati podatke vezane za finansijski aspekt ponude (finansijski dio isključivo mora biti naglašen u finansijskoj ponudi).
- U slučaju da tehnička ponuda sadrži detalje vezane za budget ili finansijsku ponudu, ista će biti proglašena nevažečom.
- Kontaktni detalji kompanije trebaju biti naglašeni na obje koverte u slučaju slanja ponuda putem pošte.
- Upiti na adresu WV-a putem ovog emaila mogući najkasnije do 13.8. 2020.god.
- Rok za dostavu ponuda je 28.8.2020.god.
VI IZJAVA O NAMJERI
Od dobavljača se traži da, u roku od 72 sata od objave poziva za ponude, obavijeste dole navedeni kontakt u WV o svojoj namjeri da podnesu ponudu. Nakon što odredite jednu osobu u vašoj organizaciji koja če biti glavni kontakt u toku ovog procesa, molimo pošaljite email na admindept_bih@wvi.org, kojim čete izraziti namjeru da se prijavite na ovaj poziv za ponude u skladu sa navedenim rokovima, te u tekstu email-a navedite i sljedeće kontakt informacije:
· Ime kompanije
· Kontakt osoba
· Funkcija (nije obavezno)
· Adresa
· Telefon
· Email adresa
Ukoliko se odlučite prijaviti na ovaj poziv za ponude, morate prihvatiti sljedeće uvjete:
Objavljivanje ovog poziva za ponude i prijem ponuda neće na bilo koji način obavezivati World Vision BiH niti bilo koji drugi ured unutar World Vision partnerstva.
World Vision neće biti odgovoran za, niti će podlijegati bilo kakvim troškovima koje ponuđači naprave tokom pripreme svojih podnesaka ili prezentacija vezanih za ovaj poziv za ponude.
Ni jedna strana neće koristiti ime druge strane u saopštenjima za javnost, preporukama, za potrebe marketinga ili sličnih aktivnosti, bez prethodne pismene saglasnosti druge strane.
VII KRITERIJ ZA OCJENU:
Ocjena ponuda će se vršiti po osnovu najniže cijene tehnički zadovoljavajućeg finalnog proizvoda /ponude.
Kriterij za ocjenu ponuda će biti kombinacija tehničke i finansijske evaluacije ponuda i to:
Najpovoljnija finansijska ponuda (Fm) će dobiti maksimalni finansijski rezultat (Sf) od 100 bodova. Formula za utvrđivanje finansijskih bodova koja će se koristiti pri izračunu finansijskog rezultata je:
Sf=100 x Fm/F, gdje je "Sf" finansijski rezultat, "Fm" je najniža cijena, a "F" je iznos ponude koja se uzima u razmatranje.
Vrijednosti date u tehničkim (T) i finasijskim (P) ponudama su:
T= 60, i
P=40
Ponude se rangiraju prema kombiniranim tehničkim (St) i finansijskim (Sf) bodovima, koristeći vrijednosti (T = vrijednosti iz tehničke ponude; P = vrijednosti iz finasijske ponude; T+P = 1) kako slijedi: S = St x T% + Sf x P%.
Pregled bodovanja Tehničke ponude:
Tehnički kriteriji | Bodovi |
Naziv i tačna adresa ponuđača Dokaz o registrovanoj djelatnosti |
10 |
Poresko uvjerenje o izmirenim poreskim obavezama izdato od nadležne poreske uprave (ne starije od 3 mjeseca), | 10 |
Referentna lista sa dokazom ili mogućnošću provjere | 5 |
Izjava ponuđača da ne spada u bilo koju kategoriju nepodobnih ponuđača u skladu sa Uredbom o postupku nabavke robe, usluga i vršenju radova | 10 |
Potpisana izjava / saglasnost da će ponuđač (ili bilo ko od direktora ili službenika) biti otvoren za provjeru podataka uključujući i WV platformu za provjeru podataka “Watch dog screening” (gdje je primjenjivo), | 10 |
detaljan opis i slika proizvoda | 20 |
Potpisan i ovjeren „Supplier code of Conduct - CONFLICT OF INTEREST DISCLOSURE LETTER“ | 10 |
Navedene relevantne garancije i tačne podatke kompanije koja obezbjeđuje servis za proizvode koji su predmet poziva. | 10 |
Rok isporuke u skladu sa uslovima iz poziva | 15 |
Kriteriji za procjenu, između ostalog, uključuju:
Kvalitet, reputacija i uspjeh u pružanju usluga u Bosni i Hercegovini
Potpunost podnesenih informacija;
Dokazana izvrsnost u pružanju usluga, dodatne i proširene garancije;
Konkurentnost cijena uz dokazan kapacitet za isporuku potrebnih roba/usluga;
Sposobnost za isporuku traženog u dogovorenom vremenskom okviru;
Sposobnost dobavljača da identificira sve elemente koji doprinose razumijevanju stvarnih ukupnih troškova isporuke robe u zemlji, te da ustanovi vrijeme potrebno do isporuke i potpune realizacije; Dokazana sposobnost koordinacije i pružanja visoko kvalitetne korisničke usluge
Kako bi smo ostvarili svoje ciljeve, predviđeno je da WV može sklapati višestruke sporazume sa dobavljačima. WV BiH zadržava diskreciju da sam odluči kako i sa kojim dobavljačima će se sklopiti sporazum. Ovaj vid saradnje podrazumijeva najkonkurentniju moguću cijenu, uz istovremeno osiguravanje najvišeg nivoa kvalitete koji se definišu kroz dugoročne sporazume prema ponuđenim cijenama ako je primjenjivo. World Vision u konačnici zadržava pravo da, bilo kad u toku cijelog procesa, odabere bilo koju ponudu koja najbolje odgovara njegovim poslovnim zahtjevima, te da pregovara u cilju postizanja najpovoljnih cijena sa bilo kojim od prijavljenih ponuđača.
Ponuđačima nije dozvoljeno da komuniciraju sa ostalim osobljem WV o ovom pozivu za ponude, bez pismene saglasnosti gore navedenog odjela. Kontaktiranje drugog osoblja WV može rezultirati isključenjem iz procesa.
Svi odgovori i priložena dokumentacija postaju vlasništvo World Vision i neće biti vraćeni.
VIII SPECIFIKACIJA / OBRAZAC ZA FINANSIJSKU PONUDU
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
HTZ Velenje I.P. d.o.o. Velenje - Partizanska cesta 78 3320 Velenje
-
ITC Zenica d.o.o. - ul. Zmaja od Bosne bb (Poduzetnička zona 1) 72000 Zenica
-
GREEN PROJEKT D.O.O. SARAJEVO - ul. Put Famosa br. 38 71210 Ilidža
-
Mlijekoprodukt d.o.o. Kozarska Dubica - Vrioci bb 79240 Kozarska Dubica
-
Poljooprema MT d.o.o. Bileća - Kralja Petra I Oslobodioca bb 89230 Bileća
-
MANKO VELEMOTOR d.o.o. Sarajevo - Ul. Trešnje broj 62 71210 Ilidža
-
St Komerc d.o.o. Brod - Vojvode Stepe Stepanovića bb 74450 Bosanski Brod
-
BG ENERGO-TIM d.o.o. Prijedor - Ul. Proleterskih brigada broj 7 79101 Prijedor
-
Spectrum Vision d.o.o. Kalesija - ul. Kalesijskih brigada 29a 75260 Kalesija